پیام تسلیت در ارتحال آیت الله العظمی نظری خادم الشریعه

در پی ارتحال غمبار عالم ربانی و فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حضرت آیت الله العظمی علامه نظری خادم الشریعه قدس سره، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از شاگردان آن عالم ربانی در پیامی ارتحال آن زعیم نستوه را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح می باشد.
بسمه تعالی
ارتحال غمبار و جانگداز علامه ی مجاهد، بزرگ پرچمدار و علمدار شعائر علویه ، مؤسس دهه غدیریه، فخر شیعه، حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه اعلی الله مقامه الشریف آتشی بر قلبمان زد و ما را در غم ارتحال اولین معلم زندگی مان سوگوار و ملهتب ساخت.
شخصیت جامعی که در زهد و پارسایی، علم و عمل اسوه ی روزگار و در خدمت به ولایت و شریعت قهرمان کم نظیر بود.
فقدان شخصیت وارسته و پیامبر گونه ی آن ملجاء و پناهگاه ایتام آل محمد علیهم السلام قلب ارادتمندان آن فقیه ولایی را جریحه دار کرد و نسل های آینده ی ما حقیقتاً محروم از زعیمی با صلابت، علامه ای خستگی ناپذیر از دیار علویان شدند.
خدمات شایسته ی وی در بنیانگذاری دهه ولایت و جهانی نمودن آن و مقابله ی همه جانبه اش با طاغوت و همراهی اش با قائد عظیم الشان در پرواز انقلاب و مراقبت و دفاع همجانبه از ولایت از برگ های زرین حیات طیبه ی استاد جلیل القدرمان بشمار می رود.
اینجانب بعنوان یکی از شاگردان حلقه ی درسی شان و یکی از فرزندان معنوی آن خادم شریعت علوی، این مصیبت تلخ و اسفناک را به ساحت مقدس امام زمان ارواحنافداه، مراجع عظام شیعه، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، خصوصاً به بیت رفیع ولایت و فقاهت خادم الشریعه ،خصوصاً به فرزندان ارزشمند و خلف صالحش، عالم وارسته، دانشمند عالیقدر حضرت آیت الله فخر المحققین، حاج شیخ شرف الدین نظری خادم الشریعه دام ظله و مدافع حریم ولایت، جناب مستطاب قوام الدین حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمود نظری خادم الشریعه دام ظله و همچنين به دامادهای معظم و نوادگان ارزشمندشان از بیوت علم و فقاهت صالحی مازندرانی، اسحاقی، هاشمی، بابایی و… تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای آن پیر غلام حسینی و فاطمی از خدای سبحان خواستارم و امیدوارم در آستانه ی ولادت مادر مظلومه اش، در دامان حضرت سیدة نساء العالمین آرام گیرند.
امیری سوادکوهی _ قم المقدسه