«نرجس خاتون، حافظ سرّ بزرگِ خاندان امامت» منتشر شد

    کتاب «نرجس خاتون، حافظ سرّ بزرگِ خاندان امامت» جدیدترین کتاب از مجموعه آثار علمی حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی منتشر شد.
    این اثر فاخر همزمان با دهه فرخنده ی مهدویت و ایام بزرگداشت حضرت نرجس خاتون سلام الله علیها در کتاب پژوهشی مادر باران درج و بصورت جداگانه در قالبی مستقل به زیور طبع آراسته شد.
    این اثر نفیس جزء ده ها کتاب منتشر شده ی سوادکوهی می بایست که در اختیار شیفتگان اهل بیت علیهم السلام قرار گرفته است.
    در بخشی از این کتاب آمده است :
    در روزگار تلخ غیبت تاریک موعود امم، حضرت بقیت الله الاعظم امام زمان ارواحنافداه و در غبار فتنه ها و بی مروتی ها، راه نجات و پناهگاه هایی وجود دارد که آسمان را قوام و زمین را امان و امت را در حصنی حصین، همراه با کشتی بانی امین قرار داده و در خانه ای از بیت ولایت و فضیلت، در کنار سفره ی با کرامت عترت نشانیده و دل های حزین و چشم های نگران را به سُرِّ مَن رَأیٰ، آنجا که مسرور شود هر آنکه آنرا بیند روشن می کند.
    خدای متعال در آسمان پر فروغ ولایت و از پس ابرهای رحمتِ عفاف و نورانیت، بانوی با عظمتی را به جهان بشریت هدیه نمود که بعنوان ظرف وجودی آخرین ذخیره ی عترت، حامل اسرار نبوت و ودیعه ای بی بدیل برای نجات بشریت بوده که با شکوه و رحمت الهیه اش تسکین بخش تلخی های دوران غربت ولی خدا بشمار می رود.
    خانه ای آسمانی که محل نزول باران و مقرّ جوشش و تولد چشمه ی زلال کوثر در قرآن، حلقه ی اتصال مدینة العلم خاتم پیامبران و مدینه ی فاضله ی الهیه در آخرالزمان، آیینه ی تمام نمای مولای متقیان، حجت خدای متعال بر عرشیان و فرشیان که ولایتش تاج افتخار و شرط قبولی رسالت پیامبران، تبعیتش راه وصال عارفان، خنکای محبتش سبب خاموشی خزینه های سوزان و نعره های خروشان جهنمیان، انتظار ظهورش افضل عبادات شیعیان یعنی امام زمان ارواحنافداه است که مادرش مادر باران و رمز راز نجات مسلمانان… که خدای متعال او را به عوالم خلقت هدیه کرد و همگان بر سفره ی با کرامت و خوان رحمتش روزی می خورند.
    نرجس خاتون سلام الله علیها از نگاهی دیگر نهال مقدسی است که از بوستان کنیز خدا مریم سلام الله علیها به گلزار ام ابیها و عصمت الله الکبری فاطمه زهرا سلام الله علیها پیوند یافت.
    با نفس های مادرانه اش زمستان غربت عترت بهار می شد و با لبخندش باران می بارید و حقیقت عشق آغاز می گشت… او فرشته ای است که عیارش را تنها خدا می داند، چرا که او کنیز خدا است. بوسه بر قدم هایش کلید استجابت دعا و رضایتش رضایت خدا و ائمه ی هدی است… که ما بر سر سفره ی با کرامت و عنایت مادرانه اش نشسته ایم و وصال موعود را از نگاه کریمانه اش تمنا می کنیم.