یادداشتی در دفاع از منادیان فرهنگ شهادت طلبی

    حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی در یادداشتی، درحمایت از مجموعه های فرهنگی که در راستای شهدا و ارزش ها تلاش می کنند، هرگونه بی مهری نسبت به مجموعه های فرهنگی که منادی دغدغه های شهدای نظام مقدس اسلامی هستند را محکوم کرد و افزود: امروزه هنوز دشمن از نام و یاد شلمچه قلبش می لرزد و ما نیز معاندان با این راه مقدس را تحمل نخواهیم کرد. متن این یادداشت بدین شرح می باشد:
    بسم الله الرحمن الرحیم
    الحمدلله رب العالمین و العاقبه لأهل التقوی والیقین.
    متأسفانه مطلع شدیم که یکی از مجموعه های ارزشی  که در راستای احیای امر اهل بیت علیهم السلام و ولایت فقیه و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند و با تمام وجود، منادی یاد و نام شهدا نیز می باشد، مورد بی مهری قرار گرفته است.
    برخی می بایست مطلع باشند که مجموعه های فرهنگی ای که در این مملکت مشغول به فعالیت هستند و بدون هیچ چشم داشتی به هدف الهی خود می اندیشند، هیچگاه از نگاه جامعه ی علمی شیعی دور نبوده و نیستند و همواره محققان و نویسندگان ، در رصد و حمایت آنان اهتمام می ورزند.
    پایگاه های ارزشی ای که در پی فرهنگ شهادت و ایثارگری در جامعه اسلامی هستند ، منادی دغدغه های رهبر انقلاب بوده و آنانی که در پی تضعیف این مجموعه ها باشند، خود را در مسیر غیر الهی و انقلابی قرار داده اند.
    یاد و نام شلمچه، همچنان قلب دشمنان نظام را به لرزه در می آورد. حال عده ای معلوم الحال به خیال خام خود در پی آنند که بخواهند در مقابل ارزش های شهدا قد علم کنند ؟! زهی خیال باطل!.
    منادیان حدیث غربت شلمچه، دنباله رُوان راه شهدا و امام شهدا هستند. آن شهدایی که در جریان واقعه جانسوز عاشورا ، جان خود را فدای ولایت و انسانیت کرده و آشکارا در مقابل طاغوت عصر ایستادند.
    اگر امروز شهدا می توانستند سخنی بگویند ، توصیه آنان این بود که از مذهب اهل بیت علیهم السلام که حقیقت امر به معروف است  تبعیت نموده و از آرمان های امام و رهبری دفاع کنید تا به مملکت اسلامی آسیبی نرسد.
    راه و منشی که منادیان فرهنگ شهادت طلبی آن را سرلوحه ی زندگی خود قرار داده  اند ، تبعیت از همان شهدایی است که پشت پیراهن هایشان می نوشتند : «می رویم تا انتقام پهلوی شکسته ی حضرت زهرا سلام الله علیها را بگیریم.» و امروزه تنها راه نجات از بازی های سیاسی تبعیت از ولایت فقیه و دنباله روی ارزش ها است و مرز  بین دوست و دشمن ، در ولایت پذیری آنان بر برابر فتنه هاست و الحمدلله این عزیزان امتحان خود را به خوبی و در همه عرصه ها پس داده است.
    از اینرو در خاتمه به کوته فکران وامانده هشدار می دهیم که در مقابل رهروان راه شهدا فروتنی نموده و دست از مکر و فتنه بردارند که و مکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.

    امیری سوادکوهی

۹۳/۱۲/۱۶