هشدار صریح حجت الاسلام امیری سوادکوهی به حکام آل سعود

    در پی فاجعه خونین منا و هتک حرمت مزدوران آل سعود نسبت به حرم امن الهی و حاجیان بیت الله الحرام ، حجه الاسلام امیری سوادکوهی در یادداشتی ضمن محکوم نمودن فاجعه ی تأسف بار منا و بی تدبیری و بی کفایتی سردمداران سعودی، تأکید کرد: این اقدامات آل سعود، مسلمانان را بیدارتر از گذشته نموده و اتحاد شیعه و سنی در مقابل وهابیت تفرقه افکن را مستحکم تر از قبل خواهد کرد.
    متن این مقاله که به زبان عربی نیز ترجمه شده است بدین شرح است:
    بسم الله الرحمن الرحیم
    روزهای تلخ و دردناک غربت اسلام یکی پس از دیگری سپری می شود و دشمنان قسم خورده انسانیت ، همچنان بر طبل کینه توزی شان نسبت به رسول مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی صلی الله علیه و آله و پیروان مظلومشان و همچنین هتک حرمت و تجاوز بر مقدّسات اسلامی می کوبند و روز بروز جسارت و هتاکی هایشان بیشتر و بیشتر می شود و این در حالی است که سکوت تأمل بر انگیزی جهان اسلام را در بر گرفته است.
    حادثه ی تأسف برانگیز منا و هتک حرمت به ساحت نورانی میهمانان خانه وحی در بزرگترین کنگره ی جهانی امت اسلام ،آن هم در کشوری که مهد اسلام و طلایه دار شعائر ابراهیمی است، بسیار دردناک و غم انگیز و صد البته تأسف بار است.
    مزدوران وهابیت و آل سعود که خود را خادم الحرمین می پندارند، با خیانت و تحریف آشکار حقیقت دین، در پی جلوه دادن اسلام معاویه ای که همان اسلام آمریکایی و داعشی است، در توهم انحصار مقدسات اسلامیِ سرزمین وحی برای آینده ی سیاسی خویش می باشند و هزینه ها و مبالغی هنگفت که توسط مسلمانان برای زیارت خانه وحی دریافت می کنند را برای تجهیز اسلحه و بمب و موشک و برای قتل عام مسلمانان مظلوم یمن و بحرین و حمایت از رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی اختصاص می دهند.
    در ایام مبارکی که میهمانان خانه ی خدا در پی انجام فریضه ی حج ابراهیمی بودند و تنها به عبودیت و بندگی خویش در مقابل خدای متعال می اندیشیدند، شاهد آن بودیم که بر اثر بی کفایتی سفاکان و شهوترانان شکم پرست و بی سرو پای سعودی ، هزاران تن از مسلمانان شیعه و سنی در نهایت غربت و مظلومیت، با لبی تشنه و بدنی مجروح و آزرده به دیار حق پیوستند.
    حادثه‌ی تلخ منا ، عید قربانِ جهان اسلام را به عزایی سراسر اشک و ماتم مبدل ساخت و جشن های جهانی دهه فرخنده ی غدیریه که در امتدادآرزوی دیرین رسول خاتم در ابلاغ وصایت و امامت حضرت صدیق اکبر و فاروق اعظم امیرمؤمنان علی علیه السلام برای امت اسلامی بود را تلخ و به عزای عمومی تبدیل کرد.
    بزرگان و دلسوختگان مذهب، همواره نگران زائران و عابران تنهای کوچه های تنگ و تاریک مدینه بودند… ! ؛ عابران دل خسته ای که به ناگاه عزم سفر نمودند و با لبی تشنه و قلبی شکسته، در منای فاطمی، کربلایی شدند!. گویا پیشاپیش، به استقبال ماه عزا و ماتم مولایشان رهسپار و وارد باب رحمت حسینی شدند … ؛ ادخلوها بسلام أمنین!
    اگر چه جگرهای تفتیده ی گل های بوستان وحی را به یکباره در منای کینه ی اهل سقیفه آتش زدند، در حالی که از عطش بی رمق افتاده و جز دود نمی دیدند! و فشار در و دیوار را بر سینه ها و پهلوانشان تحمیل نمودند و حسینی و فاطمی از منای دل به کنار محمل زینب سلام الله علیها نزدیک و از دروازه ساعات آل شیاطین عبورشان دادند… ، کوفی وار به آنان خندیدند و ضیوف الرحمان را در عطش بی کسی رهانیدند! ، ولکن طوبی للغرباء … ! خوشا به سعادتشان که حج نا تمامشان توسط مولایشان تمام و مشمول دعای نیمه شب و تحیت مادر مظلومه شیعه، حضرت زهرا سلام الله علیها شدند … ! آنگاه که با جسمی ضعیف و صدایی لرزان فرمود : سلام مرا به یکایک فرزندانم تا روز قیامت برسانید … ! .
    حقیقت درد بشریت اینجا است که واقعاً اگر حقیقت دین پیاده می شد، امروز نه آل سعودی بود که به نام اسلام سر اسلام را بشکند و نه داعش و القاعده ای بود که به نام رسول خدا صلی الله علیه و آله سر از پیکر پیروان حقیقی آن حضرت جدا سازد و نه اسرائیلی بود که همانند غده ای سرطانی، قلب انسانیت را هدف و قدس شریف را غصب و بر اهالی بی سر و سامانِ آن دیار بتازد.
    این فجایع و غارتگری های اسفناکِ موجود در دنیای اسلام، تنها به خاطر فاصله از حقیقت دین و عدم تحقق وحدت اسلامی است که آنان را از عروه الوثقی و ریسمان محکم الهی دور نموده و با چشمی بسته بر طبل تفرقه و کینه و نفاق می کوبند.
    آنچه که قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد آن است که پس از هزار و چهار صد و اندی سال، مسأله وحدت جهان اسلام در اوج غربت و مظلومیت خود بسر می برد و مدعیان خدمت به حرمین شریفین نتوانستند حقیقت شوم خود را پنهان نموده و کینه و نفاق را کنار بگذارند و فرمان (واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولا تفرقوا) را در عمل لبیک بگویند. البته این اقدامات آل سعود دنیای اسلام را بیدارتر از گذشته و اتحاد شیعه و سنی در مقابل وهابیت تفرقه افکن را مستحکم تر از گذشته خواهد کرد.
    اینجانب در خاتمه ضمن عرض تسلیت این مصیبت جبران ناپذیر، به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ نویسندگان شیعه به حکومت جائر و کودک کش آل سعود هشدار می دهم که همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «(این بی کفایتی ها)، عکس العمل سخت و خشن ایران را در پی خواهد داشت» ، جوانان مسلمان ایران تنها منتظر یک اشاره توسط رهبر مقتدر خویش هستند تا آل سعود که در توهم تخریب حقیقت خانه خدا و سعی و صفا و منا بسر می برند را به مانند سپاه ابرهه زمین گیر نموده و آنان را چون اصحاب فیل، بار دیگر مایه عبرت تاریخ و آیندگان قرار دهد. بَدَأَ الإِسْلامُ غَرِیبًا، وَسَیَعُودُ کَمَا بَدَأَ غَرِیبًا، فَطُوبَى لِلْغُرَبَاءِ

    امیری سوادکوهی

    ۱۳/۷/۱۳۹۴ قم المقدسه