روزهای غربت اهل بیت علیهم السلام و شیعیان مظلومشان

    روزهای سرد و دردناک غربت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام یکی پس از دیگری سپری می شود و دشمنان قسم خورده قرآن و عترت ، و اخلاق و انسانیت ،همچنان بر طبل کینه توزی شان نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و پیروان مظلومشان و مقدّسات اسلامی می کوبند و روز بروز جسارت و هتاکی هایشان بیشتر و بیشتر می شود و این در حالی است که سکوت تأمل بر انگیزی جهان اسلام را در بر گرفته است.!
    کشتار روزانه شیعیان مظلوم سوریه، پاکستان ، بحرین ، عربستان و …صفحات تاریخ معاصر را سیاه و روی سردمداران قدرتمند فعلی را سیاه تر ، و قلب هر انسان آزاده ای را می فشارد و به درد می آورد ، حقوق بشر و ارزش انسانی در عصر ارتباطات و دهکده واحده آنقدر تنزل نموده و بی ارزش گشته است که وهابیت تکفیری و کوردل که بویی از دین و مذهب و انسانیت نبرده اند ، با پول ثروتمندان منطقه و تایید قدرتمندان جهان و فتوای مفتی ها و مولوی های بی ایمان، شیعیان را همانند گوسفند ذبح کرده و سر از بدن آنان جدا نموده و آنگاه با سرهای بریده زنان و مردان و کودکان بازی می کنند و مانند توپ فوتبال یکی به دیگری پاس می دهند و سپس جسارت و هتاکی آشکاری نسبت به ابدان بی جان و بی سر آنان روا می دارند که قلم و زبان از بیان آن شرمسار و خجالت زده است.
    از طرفی نیز مطلع شدیم که فرزندان هند جگر خوار و ابوسفیان خونخوار و طرفداران خط اموی و سقیفه ، یک روستای شیعه نشین در سوریه را قتل عام و اباده نمودند ، و این در حالی است که زنان و کودکان بی گناه و بی پناه در بین آنان دیده می شود. جنگ اباده و قتل عام یک روستا و ریشه کن نمودن یک نسل از شیعیان امیر مؤمنان حضرت علی علیه السلام در آن منطقه ، مسئله ی بسیار دردناک و زجر آور و یک جنایت آشکار بشری است که مع الاسف به نام دین و تحت لوای اسلام اموی و با سکوت و تماشای سازمان های حقوق بشر صورت می پذیرد.
    جای تاسف فراوان دارد که در این بین، مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر و کشورهای اسلامی تنها سکوت کرده و به تماشاگری روی آورده و از موضع مسئولیت و جایگاه و تعهدی که به عهده گرفته اند تحرکی پیش گیرانه از خود نشان نمی دهند. روز دیگر نیز، بانوی مکرّمه و مخدّره شیعه را در ملاء عام با وضعیت دردناکی خفه می کنند تا مهر تایید و امضای جنایاتی که پیشینیان خود نسبت به دخت مکرّم رسول خدا صلی الله علیه و آله یعنی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و مخدرات آل الله روا داشته بزنند و بغض و کینه خود را واضح و آشکار نمایند .
    روزهای گذشته نیز فرزندان هند جگرخوار و ابوسفیان خونخوار و آنانی که بغض حضرت صدّیق اکبر و فاروق اعظم امیر مؤمنان علی علیه السلام تمام وجودشان را فرا گرفته، مضجع شریف حضرت سکینه بنت امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام را خمپاره باران نمودند و دست به اقدامی شنیع و غیر انسانی دیگری زدند و با حملات متعدد، گنبد طلای مطهر یادگار علوی را تخریب نمودند. و مطلب قابل تاملی که می بایست برای آن خون گریست آن است که متاسفانه هیچ عکس العملی در مقابل این فاجعه شوم و این تخلّف آشکار صورت نپذیرفت و همه نظاره گر و به سکوتی تأمل برانگیز اکتفا نمودند. حقیقتاً نمی دانم آیندگان نسبت به سازمان های حقوقی و قدرتمندان و سردمداران معاصر که شاهد این همه بیداد و ستم بوده و سکوت کرده اند، چه قضاوت خواهند کرد… !؟
    مدتی پیش وهابیان تکفیری و پیروان سقیفه که منطقی جز وحشی گری ، قتل و غارت ندارند ، به امید خاموشی نور خدا دست به فاجعه ای وحشیانه که همراه با سکوت شرم آور مجامع حقوقی ، علمی و فرهنگی مصر رو به رو شد زدند و دانشمند سرشناس شیعه مصر را به همراه سه تن دیگر از شیعیان این کشور به جرم محبت حضرت صدیق اکبر و فاروق اعظم امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام در مجلس جشن ولادت دوازدهمین خلیفه رسول خدا صلی الله علیه و آله به شهادت رسانیدند و با جسارت به پیکر این عالم دینی، بدن بی جانش را در خیابان های مصر چرخاندند و به پایکوبی و هتک حرمت آن پرداختند.
    از طرفی نیز وهابیت تکفیری آنقدر خوی حیوانی و شیطانی شان آنان را درمانده کرده که حتی به فرزند و نوه و دختران و حتی به همسر و مادر خود نیز رحم نمی کنند و به نام جهاد نکاح ، دست به زنای با محارم و غیره می زنند و در پی اشباع شهوات شیطانی خویش غوطه ورند و مفتی های هوسران و شهوتران آنان برخلاف آیات کریمه قرآن و سنّت شریف رسول خدا صلی الله علیه و آله همگان را برای نائل شدن به فیض عظیم جهاد نکاح که خود زنای آشکار و بدعت خفت بار تاریخ بشمار می رود فرا می خوانند.
    از سوی دیگر شبکات ضاله وهابیت تکفیری مدام به تفرقه افکنی و نیز بر تنش و اختلاف بین مسلمانان دامن می زنند و خون شیعیان مظلوم و ایتام آل محمد علیهم السلام را مباح می پندارند. از طرفی نیز شیعیان مظلوم شهرهای شیعه نشین ” نبل، الزهرا، کفریا و الفوعه از فقر شدید مواد غذایی، دارویی، شیر برای نوزادان و نیازهای اورژانسی پزشکی در رنج هستند ، نیازهایی که هر روز با اصابت موشک ها به این شهرها افزایش پیدا می کند.
    خوی حیوانی و وحشیانه پیروان هند جگر خوار و ابوسفیان خونخوار و دنباله روان خط اموی و سقیفه و بغض آنان نسبت به اسلام و قرآن تا حدی است که کشتار و سر بریدن انسان های بی گناه را نوعی عبادت می دانند و در شهرهای شیعه نشین وقایعی همانند واقعه شوم حره را در اذهان زنده می کنند.
    حقیقتاً این روزها دل ها پریشان است و خاطرها نگران! ، غربت و مظلومیت شیعیان امیرالمومنین علی علیه السلام…،دردهای نهان و آشکار ایتام آل محمد علیهم السلام …؛ قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.اینجاست که قلم می شکند از دل های شکسته اولیای خدا خصوصاً قلب داغدار امام زمان حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف. در خاتمه در مقابل این مصیبت های دردناک، فاجعه اسفبار فیلم موهن رستاخیز و غربت و مظلومیت آل الله و پیروانشان، جبهه بر خاک می نهم و تنها به مولای مظلومان عالم حضرت بقیت الله ارواحنا فداه شکوِه برده و شکایت می کنم.

    امیری سوادکوهی

۱۸ ربیع الثانی ۱۴۳۵ ه.ق ـ قم المقدسه