نامه امیری سوادکوهی به سازمان جهانی دیدبان حقوق شیعیان

    بسم الله الرحمن الرحیم
    دبیر کل محترم دیدبان حقوق شیعیان جهان دام توفیقاته
    با سلام و عرض تحیت …
    همانطور که عیان است، جهان امروز شاهد پدیده شوم کشتار علما و نسل کشی گسترده شیعیان امیرالمؤمنین علی علیه السلام در اقصی نقاط جهان می باشد که مع الأسف سکوت تأمل بر انگیزی در میان رسانه ها و مجامع و نهادهای مدعی حقوق بشر در کشورهای اروپایی، آمریکایی و عربی و مراکز علمی آنان حکمفرماست.
    امروزه اسلام، دوران غربت و تنهایی خود را سپری می کند و حقیقت دین در قتل و غارت شوم سلفی ها و فتاوای ننگین مفتی های وهابی که هدفی جز تخریب چهره نورانی اسلام را ندارند، گم شده است.
    این روزها انسانیت و مردانگی از دل های مدعیان اسلام رخت بسته و خون خواری و سفاکی، جای خود را به ارزش های دینی و اخلاقی داده است. با نگاهی به فجایع رخ داده در چند ماه اخیر، هویت پوشالی مدعیان اسلام و قرآن بر همگان آشکار گشت.
    بارها در گزارشات ماهیانه دیدبان حقوق شیعیان جهان، شاهد آن بودیم که وهابیت کوردل که همان پیروان و دنباله روان مکتب پوشالی معاویه علیه الهاویه و اهل سقیفه علیهم اللعنة والعذاب الالیم هستند، خباثت و رذالت خود را به اوج رسانیدند و ذبح آشکار شیعیان مظلوم را تنها به جرم محبت رسول خدا صلی اله علیه و آله و اهل بیت طاهرینش آغاز نمودند و به آن مفاخره می کنند. از ذبح کودکان و زنان و مردان بی گناه شیعه در سوریه؛ مُثلِه و قطعه قطعه کردن پیکر بی جان شیعیان مظلوم پاراچنار و … تا شهادت مظلومانه رهبر شیعیان مصر علامه شهید شیخ حسن شحاته اعلی الله مقامه الشریف، همه و همه بیانگر اوج مظلومیت و غربت شیعیان مظلوم در سر تا سر جهان است که ملجأ و پناهگاهی جز خدای متعال و آل الله ندارند.
    یقیناً اسلام وهابیت، اسلام سقیفه سازان است که منطقی جز حلیه و مکر و نفاق ندارند و اهل سقیفه همان کسانی بودند که درب خانه وحی را به آتش کشیدند و برترین بانوی جهان خلقت، حضرت عصمت الله الکبری فاطمه زهرا سلام الله علیها را به شهادت رسانیدند.
    سکوت مدعیان حقوق بشر در کشورهای غربی و عربی و مراکز علمی آنان بسیار درد آور است و مع الاسف شاهد آنیم که آنان خود مأمن و پناهگاه فرقه های ضاله وهابی و مفتی های شهوتران آنان گشتند و با حمایت های بی دریغشان از آل سعود و آل خلیفه و طالبان در پی تضعیف حقیقت اسلام و قرآن و عترت و اصل و اساس انسانیت و در پی تقویت اسلام آمریکایی هستند.
    این حقیر بعنوان یک نویسنده شیعه که عمر خویش را در راه تعلیم و تعلم معارف حقه تشیع سپری می کند، از بزرگ ترین نهاد حقوقی و بین المللی شیعیان جهان تقاضا دارم که علی رغم پیگیری های آن نهاد خدوم در بررسی جنایات ضدشیعی و پدیده شوم اسلام هراسی، در احقاق حقوق شیعیان مظلوم امیرالمومنین علی علیه السلام در سر تا سر جهان تلاش بیشتری نماید؛ تا با رایزنی های متعدد با نهادها و مجامع حقوقیِ تأثیر گذار، قدری از سختی ها و مظلومیت پیروان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام کاسته شود.
    بی شک در عصر غیبت امام زمان ارواحنافداه، این پیگیری ها و دادرسی ها، مرهمی است بر زخم قلب ها ی جریحه دار و داغ دار صدها میلیون شیعه و ایتام آل محمّد علیهم السلام.
    در خاتمه از این همه ظلم و مصیبت و مظلومیت به درگاه خداوند متعال شکوه نموده و ظهور یکتا منجی جهان بشریت، مولای مظلومان عالم حضرت بقیت الله الاعظم حجت بن الحسن المهدی عجل اله تعالی فرجه الشریف را از آن قادر منان مسئلت می نماییم.
    بَدَأَ الإِسْلامُ غَرِيبًا، وَسَيَعُودُ کَمَا بَدَأَ غَرِيبًا، فَطُوبَى لِلْغُرَبَاءِ

امیری سوادکوهی/ قم المقدسه ـ شهر رمضان