حجّت بر حجّت های الهی، حضرت زهرا سلام الله علیها است

    در پی سخنان غیر علمی حجت‌الاسلام‌ ادیب یزدی در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد نجفی و بیان این مطلب که آن مرحوم احج حجج الهیه بوده است، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی در یادداشتی او را به بازخوانی اعتقادات اصیل شیعه دعوت کرد و سخنان غلوآمیز و احساسی او را منشاء ایجاد انحراف در میان مردم دانست و افزود: حجت بر حجت های الهی حضرت زهرا سلام الله علیها است.
    سوادکوهی تاکید کرد که یک شخص را نباید به غلو از محدوده خود بالا برد و اسباب فتنه های مذهبی و سوء استفاده های دشمن را فراهم کرد.
    این نویسنده جوان تصریح کرد در طول تاریخ، اسارت اهل بیت تنها در غُل و زنجیر و ریسمان ظاهری نبوده و پس از غصب خلافت، اسارت ولایت در القاب حضرتش نیز رقم خورد.
    وی تاکید کرد اهل سقیفه با حجّت خواندن دیگران، خانه نشینی قرآن ناطق را رقم زدند و ما با چنین سخنانی آتش بر در خانه عترت را تکرار می کنیم… و بدانید حجتی بالاتر از اهل بیت علیهم السلام بر مردم نیست و ادبیات خود را تغییر دهید تا امر بر مردم مشتبه نشود.
    این روایت را تکرار کنید که امام عسکری علیه السلام فرمود : نحن حجج اللّه على خلقه، و جدّتنا فاطمة حجة اللّه علينا… که این روایت در عوالم العلوم و المعارف و الأحوال من الآیات و الأخبار و الأقوال  الجزء۱۱  ,  الصفحة۱۰۳۰  عنوان الباب : الجزء الحادي عشر  القسم الثاني، أبواب أولادها و ذرّيّتها صلوات اللّه عليهم  باب أنّ الأئمّة عليهم السّلام من ولد فاطمة عليها السّلام آمده است.حجت بر حجت های الهی حضرت زهرا سلام الله علیها است.