ننگ تعطیلی عزای حسینی را در پرونده اعمالتان ثبت نکنید

    حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی در مراسم با شکوه عزای حسینی در حسینیه مرکزی قادیکلای سوادکوه گفت: طبق ضوابط ستاد مبارزه با کرونا عمل خواهیم کرد ولی به هیچ عنوان روضه ها و حسینیه ها و دانشگاه بزرگ عاشورایی سیدالشهداء علیه السلام را تعطیل نخواهیم کرد.
    امیری سوادکوهی در بیاناتی مهم در شب های اول و دوم ماه محرم در حسینیه مرکزی سوادکوه، بیانات اخیر مقام معظم رهبری را سرلوحه ی تمامی هیئات و مجموعه های مذهبی دانست و در ضرورت برپایی احیای عزای حسینی گفت:  ما نیز طبق پروتکل‌های بهداشتی رفتار می کنیم و هر آنچه قوانین در این باره وضع شده را بدون کم و کاست انجامش خواهیم داد ولی از خط قرمز مذهبمان، یعنی احیای شعائر مقدسه ی حسینیه به هیچ عنوان نخواهیم گذشت و ضمن با شکوه برگزار نمودن این جلسات مهم، بر رعایت پروتکل‌های مربوطه اهتمام خواهیم ورزید. این محقق جوان تاکید کرد : اگر چه بر بسیاری از موارد مطرح شده از جانب وزارت بهداشت ایراد و اعتراض داریم ولی در این امر نیز فصل الخطاب مقام معظم رهبری است و یقین بدانید قوانین مربوطه را کاملتر از هر قانونی عملی خواهیم کرد.
    وی با اعتراض به سستی و بی تدبیری برخی اعضای هیئت امنای شهرها و روستاها بر تعطیلی عزای محرم در برخی نقاط اظهار تاسف کرد و افزود : ننگ تعطیلی عزای حسینی را در پرونده اعمالتان درج نکنید،چرا که با تدابیر ویژه ی وزارت بهداشت حجت بر همگان تمام است.
    امیری سوادکوهی، کشتی نجات سید الشهدا را تنها راه نجات بشریت از این ویروس منحوس دانست که روح و جان مردم را به سمت آرامش و امید دعوت می‌کند