عزاداران امام حسین علیه السلام، مدافعان حرم زمان ما هستند

    حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی در اجتماع عظیم عزاداران عاشورایی در حسینیه مرکزی قادیکلای بزرگ سوادکوه که همزمان با پنجمین یادواره شهید مدافع حرم سوادکوه، شهید عمادی، امام حسین علیه السلام را صاحب نفس مطمئنه ی در قرآن دانست و همگان را به پناه آوردن به حصن حصین حسینی و آرامش مطلق روضه ها و عزاداری وی دعوت کرد.
    به گزارش راه شلمچه، در این محفل که هزاران عزادار سید الشهدا علیه السلام در حسینیه و صحن حیاط و محوطه ی اطراف حسینیه حضور داشتند، سوادکوهی با بررسی مبانی اصیل دینی در باب ولایت اهل بیت علیهم السلام، شیعیان امیرالمومنین را متعمق و صاحب نظر و ایده دانست و نسبت به سطح نگری جوامع بشری هشدار داد.
    این محقق جوان ،حسینیه ها را پناهگاه و شعبه ای از حرم های اهل بیت علیهم السلام دانسته و عزاداران را مدافع و پشتیبان شعائر حسینی خواند.
    وی با نقد برخی افکار روشنفکرگرایانه ی خالی از استدلال ،به مقوله مهم حقیقت گریزی به بهانه ها و توجیه های مختلف پرداخت و افزود: شهادت امام حسین علیه السلام تنها برای دفاع از اسلام حقیقی و ولایت امیرالمؤمنین علیه السلام بوده و کسی حق ندارد برای قبولاندن سایر مسائل اعتقادی، اهداف عالیه سیدالشهدا علیه السلام را زیر سؤال و کتمان کند.
    سوادکوهی با اشاره به بزرگداشت همه ساله ی شهدای مدافع حرم ؛ شهید حججی و شهید عمادی سوادکوهی (شهید روز تاسوعا) و همچنین تجلیل از مقام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و شهدای حسینیه ی قادیکلا گفت: امروز با شبهه افکنی های بسیاری که دشمنان بوجود آوردند و می پنداشتند که می توانند جلوی حضور مردم در مراسم سوگواری حسینی را بگیرند ولی حقیقت امر این است که ثمره ی خون حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای والامقام آن بوده که امروز ما هزاران مدافع حرم و هزاران مدافع شعائر حسینیه در حسینیه ی مان و مراکز مذهبی دیگر داریم که با برپایی عزای امام حسین علیه السلام مشت محکمی به یاوه گویی های منحرفین می زنند.
    امیری سوادکوهی در خاتمه ضمن تشکر از  مقام معظم رهبری و بیداری و جامع الاطراف بودنشان نسبت به اقامه ی عزای حسینی ،از جوانان غیور حسینیه قادیکلای سوادکوه و سایر هیئات مذهبی که با برپایی عزای سیدالشهدا علیه السلام امام زمانشان را یاری رسانیدند قدردانی کرد.