کلیسا هیچگاه نمی تواند آفتاب عالمتاب فاطمی را پنهان کند

    حجت الاسلام امیری سوادکوهی از پژوهشگران فاطمیه به نقل روایتی از جریان مهمی که در جنگ جهانی اول باعث دست به دست شدن لوح خطی بسیار قدیمی به حروف طلایی و نشکیل کمیته ای برای مخفی قرار گرفتن لوح مذکور در رازخانه کلیسای انگلستان پرداخت.
    وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شلمچه نیوز در شهر مقدس قم با اشاره به مقام والای برترین بانوی عالم، حضرت صدیقه ی شهیده، فاطمه زهرا سلام الله علیها تأکید کرد.
    وی با بررسی تخصصی در شأن و مقام و جایگاه والای حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: همانطوری که پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله و امیرالمؤمنین علیه السلام و فرزندان معصوم او علیهم السلام ملجاء و مرجع توسل جمیع انبیاء بوده اند، بشر از آدم تا خاتم مأمور جهت توسل به حضرت صدیقه زهرا علیهاالسلام نیز بوده است.
    سوادکوهی افزود: انسانى که در جهانى پر از شدائد و مشکلات قدم مى نهد، و دنیایى که دائماً در آغوش امواج بلا و گرداب حوادث عظیمه است ، رحمت بیکران الهى ایجاب مى کند که دستاویزهاى محکم و عروه الوثقاى ناگسستنى در اختیار این بشر سرگردان قرار دهد تا در مسیر ناهموار زندگانیش ، امید گاهى خداپسند و پناهگاهى دور از گزند داشته باشد و با توسل و تمسک و چنگ زدن به ریسمان رحمت واسعه الهى ، فرزندان آدم نیز همانند حضرت آدم علیه السلام به ساحل نجات دست یابند.
    مؤلف کتاب اتمام حجّت،  با اشاره به جریان مهمی که در جنگ جهانی اول رخ داد و مع الاسف کلیسا آن را از دید همگان مخفی کرد، گفت: “در جنگ جهانی اول (۱۹۱۶ میلادی) هنگامی که عده ای از سربازان انگلیسی در چند کیلومتری بیت المقدّس مشغول سنگرگیری و حمله بودند، در دهکده کوچکی به نام “اونتره” یک نقره پیدا کردند که حاشیه اش به جواهرات گرانبها مرصع و در وسطش، خطوطی به حروف طلایی نگارش یافته بود و چون آن را نزد فرمانده خود، “میجر ـ ای ـ ان ـ گریندل” بردند، هر چه کوشید نتوانست از آن چیزی بفهمد ولی دریافت که این نوشته به زبان و خطی بسیار قدیمی است و بالأخره این لوح، به وسیله وی دست به دست گردید تا به سرپرست ارتش بریتانیا “لیفتو نانت” و “گلدستون”  رسید و ایشان هم آن را به دست باستانشناسان بریتانیا سپردند. پس از پایان جنگ (۱۹۱۸ میلادی) درباره لوح مذکور به تحقیق و بررسی پرداختند و کمیته ای تشکیل دادند که اساتید شناخت زبان های باستانی بریتانیا ،آمریکا ، فرانسه، آلمان و سایر کشورهای اروپایی، عضو آن کمیته بودند. پس از چند ماه بررسی و تحقیق در سوم ژانویه ۱۹۲۰ میلادی معلوم شد که این لوح مقدسی است به نام “لوح سلیمانی” و سخنانی از حضرت سلیمان را در بر دارد که به الفاظ عبرانی قدیم، نگارش یافته است و ما  متن و ترجمه اش را در کتاب خون نگاشته های فاطمی آورده ایم  که در آنجا نام پنج تن آل عبا ذکر شده که بدین کیفیت به حضرت زهرا سلام الله علیها نیز اشاره شده است که بر آن لوح نوشته بود: یاه باهتول! اکاشئی  =  ای بتول! نظر مرحمت فرمای.
    وی ادامه داد:  وقتی این خبر به اسقف اعظم انگلستان (lord bishop ) رسید، فرمان محرمانه ای به کمیته نوشت که خلاصه اش این است: اگر این لوح در موزه گذاشته شود و در دید مردم قرار گیرد، اساس مسیحیت متزلزل خواهد شد و سرانجام خود مسیحیان، جنازه مسیحیت را بر دوش بلند نموده ، در قبر فراموشی دفن خواهند کرد. لذا بهتر آن است که لوح مذکور در رازخانه کلیسای انگلستان گذارده شود و جز اسقف و اهل سرّ، کسی آن را نبیند.
    سوادکوهی تأکید کرد: کلیسا هیچ گاه نمی تواند با پنهان کاری های خود عظمت حضرت زهرا سلام الله علیها و خاندان وحی را انکار و اسرار فاطمی را منکر و آفتاب عالمتاب فاطمی را پنهان کند.
    مؤلف کتاب خون نگاشته های فاطمی در ادامه با اشاره به بررسی شخصیت والای حضرت زهرا سلام الله علیها در انجیل پرداخت و گفت: در انجيل يوحنا ، باب 12 مکاشفه روایت شده است : “و علامتی عظیم در آسمان ظاهر شد: زنی که آفتاب را در بر دارد و ماه زیر پاهایش و بر سرش تاجی از دوازده ستاره است، که بر طبق قرائن و دلایل متقن منظور از آن زن حضرت زهرا سلام الله علیها است. همین‌طوری که خورشیدی خداوند قرار داده است، این خورشید یک مثََل است، و الا خورشید حقیقی این نیست. خدای متعال قسم می‌خورد به ماه و خورشید “والشمس و الضحیها”، “والقمر اذا تلیها” قسم به خورشید و پرتو و شعاع خورشید که عالم را روشن می‌کند، پرتو خورشید به ما می‌رسد. “والقمر اذا تلیها” قسم به ماه وقتی به‌دنبال خورشید است، ماه تالی تلو خورشید است “والنهار اذا جلیها” قسم به روز وقتی که خورشید را تجلی می‌دهد، تجلی خورشید در روز است. روایات این را معنا کرده است؛ فرمود “والشمس” وجود مقدس رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله است، “والقمر” آنی که تلو نبی اکرم است که امیرالمؤمنین است. الآن دوره شب تاریخ است. بنا بود این خورشید زود طلوع کند، بنا بود این خورشید در امیرالمؤمنین تجلی کند، اما جریان سقیفه و بنی امیه نگذاشتند و این خورشید در غیبت رفت.دوازده ستاره نیز دلالت بر کوکب امامت و ولایت دارد. این نشانه ها حکایت از آن دارند که زن مذکور لولای اتصال میان سه امر نبوت ، ولایت و امامت حقه الهی است. خورشید نبوت، ماه امامت و ستارگان امامت.
    وی تأکید کرد: زهرای اطهری که کتاب آسمانی انجیل ، چنین از فضائل و مناقب او سخن می گوید و بر عظمت آن حبیبه ی خدا گواهی می دهد ، براستی چه شد که مدعیان اسلام این همه عظمت و جلال فاطمی را نادیده گرفتند و حرمت او را شکستند و درب خانه وحی را آتش زدند؟! ای کاش مدعیان اسلام که عَلَمِ خلافت را به دوش می کشیدند ، لاأقل کتاب انجیل مسیحیان را مطالعه می کردند تا بدانند فاطمه زهرا سلام الله علیها که بود!آنان که از قرآن کریم کاملاً بیگانه بودند ! شاید انجیل بر یقینشان می افزود !… ای کاش تاریخ ، سؤال حزن آلود ِشیعیان فاطمه سلام الله علیها را پاسخ می داد که براستی جرم دخترِ پیامبرآخرالزمان چه بود؟!زهرای اطهری که کتاب آسمانی انجیل ، شخصیت والای او را چنین تبیین می نماید و بر عظمت آن حبیبه ی خدا گواهی می دهد، چه شد امتِ پیامبرآخرالزمان او را چنین آزردند و حقّش را غصب نمودند؟! ای کاش آنانی که درب خانه وحی را آتش زدند و ادعای مسلمانی نیز داشتند (و نگاهی به حقیقت قرآن نکردند)، لااقل انجیل مسیح را می خواندند و پی به عظمت بی منتهای فاطمه طاهره می بردند.واقعاً جرم دختر پاکِ پیامبر خاتم چه بود؟!