کتاب خون نگاشته های فاطمی

    همزمان با ایام شهادت جانگداز حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، کتاب “خون نگاشته های فاطمی” از تألیفات حجت الاسلام و المسلمین شیخ “محمّد امیری سوادکوهی” به زیور طبع آراسته و منتشر شد.
    این کتاب که در ۶۴۰ صفحه و ۱۴ فصل تدوین شده، خون نگاشته ‏ای است از فضائل و مصائب فاطمی که برای اوّلین بار با روش تألیفی جدید، فضائل و مصائب آن حضرت را بهم گِرِه می‏زند و در ضمنِ بررسی عظمت و جلالِ آن صدیقه شهیده ، ظلم هایی که پس از شهادت رسول خدا صلی الله علیه و آله بر آن حضرت وارد شد را بطور خاص به تحلیل می‏گذارد، به گونه‏ ای که وجدان ها را بیدار و اذهان را متوجه نکات ناگفته و پنهان تاریخ می‏ کند و هر خواننده منصفی می‏تواند با مطالعه برگ برگ این کتاب، به عظمتِ برترین بانوی جهان خلقت، حضرت عصمه الله الکبری فاطمه زهرا سلام الله علیها پی ببرد و راه حق و باطل را از هم تشخیص دهد و مذهب برتر را در پرتو لوای حضرت زهرا سلام الله علیها برگزیند و به اسلام حقیقی روی آورد.
    این کتاب مبیّن عظمت شخصیت والای حضرت زهرا سلام الله علیها در قرآن و عترت و سایر کتب آسمانی و صاحبان اندیشه ادیان و مذاهب مختلف است که هر کس از هر دین و مسلکی که باشد می‏تواند شخصیت ارزشمند حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها را از آیین خود بشناسد و متنعم از نفحات قدسیّه فاطمیه گردد.
    در مقدمه ی این کتاب آمده است: سخن گفتن از شخصیت با عظمت برترین بانوی جهان خلقت، محور اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حضرت صدیقه شهیده فاطمه زهرا علیهاالسلام بسیار سخت و دشوار است و قطره را یارای توصیف اقیانوس بیکران فاطمی نیست؛ فاطمه اطهری که عصاره همه خوبی ها و سرچشمه همه فضیلت ها است. عقل در برابر عظمت و کرامت حضرت زهرا سلام الله علیها متحیر و سرگردان و البته عاجز است که حقیقت آن راز الهی و لیله القدر جهان هستی را درک کند و بخواهد از بانویی سخن بگوید که سینه اش مخزن علوم و اسرار الهی است. شخصیت بی بدیلی که اسلام و قرآن و سایر ادیان بواسطه او که خیر کثیر الهی بشمار می‏رود، باقی و پا برجاست. چرا که او ریشه درخت رسالت و عمود خیمه ولایت محمّد و آل محمّد علیهم السلام است.
    شایان ذکر است این کتاب بدستان مبارک زعیم حوزه علمیه مازندران و بنیانگذار دهه ولایت، علامه حضرت آیت الله حاج شیخ “عبدالله نظری خادم الشریعه” رونمایی شد.
    مرکز پخش”کتاب خون نگاشته های فاطمی”: قم ، خیابان ارم ، پاساژ قدس ، شماره ۹۷ ، انتشارات سلسله

تلفن:   ۰۲۵۳۷۷۴۹۱۰۸ ـ

۰۲۵۳۷۷۳۰۷۱۷