کتاب : اتمام حجّت (رهیافتی به استدلال ها و حجّت های گسترده ی اثبات حقانیت امیرالمومنین علی علیه السلام)

    مؤلف : محمّد امیری سوادکوهی
    معرفی کتاب :
    این کتاب رهیافتی است به استدلال ها و حجّت های گسترده ی اثبات حقانیت امیرالمومنین علی علیه السلام.
    قطره ای است از اقیانوس بیکران فضائل و مناقب حضرت صدیق اکبر و فاروق اعظم امیرالمؤمنین علی علیه السلام که امامت و وصایت و اعلمیت آنحضرت بر سایر انبیاء الهی و جمیع ما سوی الله ( غیر از رسول خدا صلی الله علیه و آله) را اثبات می کند.
    اتمام حجّتی است با آنهایی که از روی جهل و تعصبِ غلط و یا عدم آگاهی ، ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام را نپذیرفتند، که با بازخوانی آن ، امام و خلیفه بر حق ، ولی الله فی الارض ، اوّل وصی خاتم الانبیاء علیهماالسلام را بشناسند و صراط مستقیم و راه حق از باطل را تشخیص دهند.
    این کتاب ، مبیّن اتمام حجّت خدای متعال و اتمام حجّت رسول خدا صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام و اتمام حجّت کتب آسمانی و پیامبران الهی و اصحاب رسول خدا صلی الله علیه و آله و اقرار و اعتراف بزرگان و اسطوانه های علمی جهان ، اعم از شیعه ، سنی ، مسیحی و … حتی اقرار خلفای غاصب و دشمنان قرآن و عترت و بیان شعرا و اهل فن بر حقانیت نفس و جان رسول خاتم ، صدیق اکبر و فاروق اعظم امیرالمؤمنین علی علیه السلام است.
    سعی در این مجموعه بر آن بود که اکثر آیاتی که در شأن و مقام و منزلت و حقانیت و وصایت امیرالمؤمنین علی علیه السلام در قرآن است جمع آوری و برای اتمام حجّت با آنهایی که منکر امامت و وصایت بلافصل امیرالمؤمنین علی علیه السلام هستند روایات معتبر کتب شیعه و سنی و حتی کتب آسمانی اعم از تورات و انجیل و زبور و … و سخنان برخی از بزرگان ادیان و مذاهب را آورده تا جای هیچ شک و شبهه در این باب در اذهان نماند .
    شایان ذکر است، این کتاب در روز عید سعید غدیر (۱۳۹۱ شمسی)، بدستان مبارک بنیانگذار دهه غدیر، حضرت آیت الله علامه حاج شیخ “نظری خادم الشریعه” در مقرّ ستاد مرکزی بزرگداشت دهه غدیر در شهر ساری رونمایی شد.
    مرکز پخش :
    علاقمندان و مدافعان حریم ولایت و انسانیت می توانند جهت تهیّه این کتاب به آدرس قم ، خیابان ارم، پاساژ قدس، شماره ۹۷، انتشارات سلسله تهیه نمایند.