هشدار نسبت به ترویج افکار پوسیده متفکران غرب

    حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی ، در سخنانی در محفل فاطمیون مازندران، حضرت زهرا سلام الله علیها را حلقه اتصال نبوت و ولایت و لیله القدر جهان هستی دانست و با انتقاد از برخی مدعیان روشنفکری که بدون تخصص در دین و مسائل اعتقادی دخالت می کنند ، ضمن هشدار جدی به مسئولین فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ،خطر بزرگ انحراف اعتقادی در دانشگاه ها را گوشزد کرد و افزود : با کمال تاسف و تاثر در برخی از مجامع علمی ایران برخی مدعیان روشنفکری بدنبال افکار پوسیده مارکس و فروید هستند و در صدد تحمیل آن نظریات تجربه شده ی در غرب ، در دانشگاه ها می باشند.
    وی ضمن بررسی ادیان و مکاتب ساختگی و انحرافی ، با تاکید بر تهاجم فرهنگی غرب ، به دشمنی برخی روشنفکر نماهای عصر حاضر اشاره کرد و افزود : در زمان ما برخی مطالبی را بر زبان می رانند که به زعم خود کشف جدیدی نمودند ! در حالی که این سخنان ، نظریه های منقرض شده ی برخی اندیشمندان غرب بوده که امتحان خود را در محضر تاریخ پس داده اند.
    این محقق جوان سپس با تشریح مکاتب حکمای هند و تغییر مبنای فلسفه در عصر بیکن و دکارت ، به نقد کامل مکتب فروید و مارکس پرداخت .
    حجت الاسلام و المسلمین امیری سوادکوهی در بخشی از نقد و تبیین مکتب فروید گفت:
    فروید معتقد بود که انسان می بایست آزاد باشد و غریزه جنسی خود را محدود نکند و در ارتباطات با زن و مرد راحت باشد.این سخنی است که متأسفانه برخی در مملکت ما و مجامع علمی و دانشگاهی مطرح می کنند ، در حالی که این تئوری و نظریه در جهان غرب عملی شد و نتیجه اش انحطاط شدید اخلاقی و فاصله بین خانواده ها بود که حقیقتاً غرب را به فلاکت و بدبختی کشاند.حال برخی از مدعیان روشنفکری با بیان این مطلب که مردم را آزاد بگذارید … مدعی کشف جدیدی هستند ، در حالی که این افکار ، نظریه پوسیده متفکرین غرب هست که جهان غرب را به فلاکت و بدبختی کشاند.
    وی سپس با نقد و بررسی نظریه مارکس اذعان داشت : مارکس اعتقادی به معنویات نداشت و همه چیز را در اقتصاد می دید و این نظریه نیز در شوروی پیاده شد و نتیجه اش فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بود که متاسفانه در زمان ما نیز برخی به دنبال این مکتب هستند.
    پژوهشگر جوان شیعه در ادامه اذعان داشت : همگان باید بدانند که تنها راه سعادت بشریت، تبعیت از مکتب اسلام و قرآن و عترت است که یکصدو بیست و چهار هزار پیغمبر نیز منادی آن بودند .
    رسول خدا صلی الله علیه و آله نیز که جامع پیامبران بود ،بعد از خود مردم را به باب مدینه العلم نبوی ارجاع داد و دشمنان فهمیدند که که اگر بخواهند در مقابل ولایت بایستند ، ابتدا می بایست ریشه شجره نبوت را بسوزانند و از آنجایی که فهمیدند حضرت زهرا سلام الله علیها محور و اساس هدایت بشریت و حلقه اتصال ولایت و نبوت و حقیقت ام ابیها است به جسارت آنحضرت روی آوردند.
    وی افزود : بی جهت نبود که دشمنان قرآن و عترت پس از شهادت مظلومانه رسول خدا صلی الله علیه و آله در مقابل خانه حجّت حق ، حضرت صدیق اکبر و فاروق اعظم امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام اجتماع کردند و درب خانه او را آتش زدند و فاطمه شهیده را بین در و دیوار مجروح نمودند تا حقیقت علم و کمال و اسرار الهی تا روز قیامت مکتوم بماند و ریشه درخت رسالت و ولایت را با آتشِ کین و نفاق و کفر بخشکانند ، غافل از آنکه نور خدا هیچگاه خاموش نخواهد شد.
    این مراسم با شکوه که با حضور جمع کثیری از عزاداران و دلسوختگان فاطمی برگزار شد با مراسم سینه زنی و نوحه سرایی و دعا برای فرج حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنافداه به پایان رسید.