صدای شکسته شدن استخوان های پوسیده ی وهابیت به گوش می رسد

    حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی در مصاحبه ای با خبرنگار شلمچه نیوز ، شهادت آیت الله شیخ باقر النمر را آغاز فروپاشی حکومت استبدادی آل سعود دانست و گفت: شهادت این عالم ربانی لکه ی ننگی ابدی برای خاندانی است که اساس و بنای حکومتشان بر پایه خشونت و تفرقه در جهان اسلام ساخته شده و  به زودی خون پاک این عالم مظلوم کاخ های پر زرق و برق شهوترانانِ سعودی و حکام بی تدبیر عرب را ویران خواهد کرد و اینجاست که صدای شکسته شدن استخوان های پوسیده ی وهابیت را می توان شنید.
    سوادکوهی در بخشی از این مصاحبه، آل سعود را اسیر درک پایین از دنیای امروز  و فهم پایین از حقیقت دین دانست و افزود: آل سعود هیچگونه درکی از حقیقت قرآن و سنت ندارد و عجیب اینجاست که اعدام این عالم شیعی را بر اساس حکم قرآن و سنت تلقی کرده است.
    وی تأکید کرد: این حکومت جائر از بدو تأسیسش، کار خود را با هتک حرمت به مقدسات اسلامی آغاز نموده که از آن جمله می توان به غربت و مظلومیت بقیع الغرقد اشاره داشت.
    مؤلف کتاب اتمام حجت تأکید کرد: نزدیک به یک قرن از واقعه شوم تخریب یکی از بزرگترین مراکز و میراث فرهنگی جهان اسلام می گذرد ، ولی متاسفانه همچنان شاهد سکوت معنادار مجامع بین المللی در قبال میراث فرهنگی و دینی بیش از یک میلیارد مسلمان در سر تا سر جهان هستیم. قطعه ای از بهشت که قلب صد ها میلیون عاشق و شیفته خاندان حضرت خاتم الانبیاء محمّد مصطفی صلی الله علیه و آله برای آن می تپد و سکوت معنا دار نود ساله مدعیانی که ادعای احقاق حقّشان گوش فلک را پُر کرده است ، قلب هر انسان آزاده ای را می آزارد و جریحه دار می کند.
    حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی شهادت آیت الله شیخ باقر نمر را سند حقانیت شیعه در برابر افکار شیطانی وهابیت عنوان کرد و افزود: شهادت غریبانه ی عالم مجاهد و مظلوم، آیت الله شهید شیخ باقر النمر  برگی از  غربت و مظلومیت اسلام ناب محمدی در سرزمین وحی است که به وسیله خاندان آل سعود غصب شده است.
    وی تصریح کرد:  مزدوران وهابیت و آل سعود که خود را خادم الحرمین می پندارند، با خیانت و تحریف آشکار حقیقت دین، در پی جلوه دادن اسلام معاویه ای که همان اسلام آمریکایی و داعشی است، در توهم انحصار مقدسات اسلامیِ سرزمین وحی برای آینده ی سیاسی خویش می باشند و هزینه ها و مبالغی هنگفت که توسط مسلمانان برای زیارت خانه وحی دریافت می کنند را برای تجهیز اسلحه و بمب و موشک و برای قتل عام مسلمانان مظلوم یمن و بحرین و حمایت از رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی اختصاص می دهند.
    امیری سوادکوهی در خاتمه تأکید کرد: در واکنش به شهادت این عالم برجسته ی شیعی چشمانمان به لب های مبارک مقام معظم رهبری دوخته شده و منتظریم تا با دستور ایشان ،آن برخورد سخت و خشن تاریخی را به فرزندان و رهروان معاویه در حکومت مزدور آل سعود بچشانیم تا زمین از لوث وجود نحسشان پاک شود.