زنده نگه داشتن یاد شهدا سبب آرامش و امنیت جامعه می شود

    حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی پس از شرکت در اجتماع عظیم عاشورائیان در امامزاده عبدالحق سوادکوه ، با حضور در مقرّ پایگاه بسیج المهدی منطقه، در جلسه ی فوق العاده ستاد امر به معروف و نهی از منکر شرکت کرد.
    در این جلسه که فرمانده های مقاومت و رؤسای فرهنگی بسیج از جمله حاج محمد رزاقی و برادر سعید رضایی نیز حضور داشتند ، اعضای پایگاه به بیان گزارشی مبسوط از فعالیت های انجام شده توسط پایگاه المهدی پرداختند و از برگزاری مستمرّ یادواره شهدای منطقه قادیکلای بزرگ سوادکوه خبر دادند.
    سپس حجت الاسلام امیری سوادکوهی در سخنانی ضمن تجلیل از مقام والای شهدای انقلاب ، آنان را ایثارگران و جان برکفانی دانست که برای دفاع از دین و آیین و مرز و بومِ خود ، بهترین داشته ی خود را که جان بود تقدیم نمودند.
    سوادکوهی در ادامه با تأسف فراوان از ناآشنا بودن خیابان های سوادکوه با نام و یاد شهدا ، افزود : حقیقتاً مسئولین ما رو به کجا می روند و چرا ارزش ها از میان آنها رخت بر بسته و در تجلیل از یاد و نام شهدا کاهلی می کنند. نام شهدا در کوچه و خیابان های سوادکوه غریب و کمرنگ است و این مساله می بایست مورد توجه مسئولین ذیربط قرار بگیرد.
    حجت الاسلام امیری سوادکوهی یاد و زنده نگه داشتن شهدا را سبب آرامش و امنیت جامعه دانستند و افزودند :
    شهدای ما دنباله روی راه امامی بودند که در جریان واقعه جانسوز عاشورا جان خود را برای ولایت و انسانیت فدا کرده و آشکارا در مقابل طاغوت عصر ایستادند.
    حجت الاسلام امیری سوادکوهی تاکید کرد : اگر امروز شهدا می توانستند سخنی بگویند ، توصیه آنان این بود که از مذهب اهل بیت علیهم السلام که حقیقت امر به معروف است تبعیت نموده و از آرمان های امام دفاع کنید تا به مملکت اسلامی آسیبی نرسد.
    سوادکوهی در خاتمه پیشنهادهایی را برای احیای نام و یاد شهدا در سطح شهر ارائه نمود و مسئولین پایگاه ضمن تایید آن بر پیگیری آن تاکید نمودند.
    همچنین همزمان با هفته بسیج ، در سخنانی در دیدار صمیمی با برخی از دانشجویان نخبه ی بسیجی ، بسیجیان را بزرگترین سرمایه ی مردمی انقلاب اسلامی ایران دانست که متأسفانه مسئولین ذی ربط از این گنجینه های بی ادعا و با اخلاص غافلند.
    این محقق جوان ، یکی از دلایل ماندگاری بسیج را غافل نشدن ، از ارزش ها در فراز و نشیب های انقلاب دانست و افزود:
    بسیج سرمایه ای ماندگار و درختی با طراوت است که با خون پاک شهدا و خونِ دل های دلسوزان نظام اسلامی آبیاری می شود و همواره افتخارش این بوده که ذره ای از آرمان های امام و رهبری فاصله نگرفته است .
    مؤلف کتاب اتمام حجت ، دلیل نفرت و رعب و وحشت دشمنان از نام و یاد بسیج را ولایت پذیری این قشر مظلوم دانست و افزود: افتخار بسیج به ولایت پذیری اش در زمان های مختلف است و بخاطر همین مهم هست که هیچگاه از مسیر شهدا خارج نشده است.
    حجت الاسلام امیری سوادکوهی در ادامه با انتقاد شدید از کمرنگ شدن یاد و نام شهدا در محافل علمی ، فرهنگی ، دانش آموزی و دانشگاهی ، این امر مهم را نقص بزرگی برای جامعه ی علمی ایران دانست و افزود : مسئولین فرهنگی جامعه تنها به ساز و آواز و طنازی و لودگی بها ندهند ، بیایند فرهنگ شهدایی را در جامعه نشر دهند که الگوی آنها حسین بن علی علیهماالسلام بود.
    وی در خاتمه افزود:راه و منشی که بسیج آن را سرلوحه ی زندگی خود قرار داده ، تبعیت از همان شهدایی است که پشت پیراهن هایشان می نوشتند : «می رویم تا انتقام پهلوی شکسته ی حضرت زهرا سلام الله علیها را بگیریم.» و امروزه تنها راه نجات از بازی های سیاسی تبعیت از ولایت و دنباله روی ارزش ها است و مرز بین دوست و دشمن ، در ولایت پذیری آنان بر برابر فتنه هاست و الحمدلله بسیج امتحان خود را به خوبی و در همه عرصه ها پس داده است.

20141105_18590720141104_130926 20141104_131333 20141104_131347