دفاع از حریم حضرت زهرا سلام الله علیها ، دغدغه ی مهم شیخ الفقهاء

    همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها ،حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمّد امیری سوادکوهی در یادداشتی به خاطره ای از مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله اشاره و به اهمیت دفاع از حریم مقدس فاطمی از نگاه آن مرجع عالیقدر پرداخته است.
    وی در این یادداشت می نویسد: سال های گذشته که به عنایت مادر مظلومه شیعه، کتاب خون نگاشته های فاطمی را تألیف نمودم، یک جلد از آنرا به محضر مبارک مرجع و ملجأ شیعیان، دلباخته ی امام زمان ارواحنا فداه, حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی تقدیم کردم.
    معظم له پس از تورق صفحاتی از آن کتاب،ضمن ذره پروری،خشوع و فروتنی منحصر بفردشان فرمودند: قلب مبارک حضرت حجت ارواحنافداه از دفاع از حریم ولایت و مظلومیت حضرت زهرا سلام الله علیها خوشنود خواهد شد… ، تا می توانید از غربت و مظلومیت عترت، خصوصاً حضرت زهرا سلام الله علیها دفاع کنید… ؛ سپس‌فرمودند: من بسیاری از شبها تا به صبح نمی توانم از غربت آل الله چشم روی چشم بگذارم… ، زیباست جوانی تان در این راه مقدس طی شود… !.
    امیری سوادکوهی در ادامه می نویسد: شایسته است بیاییم توصیه ی این مرجع جلیل القدرِ فاطمی را سرلوحه ی زندگی مان قرار دهیم و هر یک از ما، اعم از طلبه، دانشجو، کاسب و…، دفاع از حریم ولایت را از این ایام آغاز و یا پر رنگ تر کنیم و قدمی هر چند ناچیز، برای زدودن غربت حضرت زهرا سلام الله علیها برداریم.چه نیکوست روحانیت به وظیفه ی اصلی و حقیقی خود بپردازد و خود را دچار بحران هویت ننموده و از آفات و موانع تبلیغ عبور و جایگاه متین و اصیل خود را به جامعه عرضه کند.

پی نوشت تصویر : حجت السلام والمسلمین امیری سوادکوهی در حال اهدای کتاب خون نگاشته های فاطمی به آیت الله العظمی صافی گلپایگانی