در فضای مجازی خود را ارزان نفروشیم

    به گزارش راه شلمچه، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی در یادداشتی کوتاه نسبت به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حضور قدرتمند در فضای مجازی واکنش نشان داد و فضای مجازی را عرصه ای برای مقابله با فتنه ها و تعدیل نمودن عقده گشایی های مخالفین کینه توز دانست.
    وی در این یادداشت کوتاه افزود: خُسرانِ سیاهی لشکر شدن برای یک تفکر شبهه ناک، کمتر از اصل جریان انحرافی و فعل شخص منحرف نیست.
    سوادکوهی تاکید کرد: فرقی نمی کند آن تفکر، کلمات نسنجیده ی شخصی باشد که با عدم درک کافی از فقاهت و مرجعیت و رهبری، بر نظام اسلامی و مراکز علمی شیعه می تازد، یا بر منبری که از حسین بن علی علیه السلام غصب شده و به نام دین سر دین را شکسته و دین مردم را با برداشت های غلط و توهمات خویش به تاراج می برند.
    وی تصریح کرد: مراقب باشیم که در فضای مجازی خود را ارزان نفروشیم، حتی به یک هشتگ! و یا کلامی احساسی … !
    امیری سوادکوهی در بخش دیگری از این یادداشت با اشاره به مقوله ی مهم معاد و حسابرسی اخروی می نویسد: آن دنیا،«…مثقال ذرة…» حسابرسی می شود و می بایست ملتفت بود که دین خود را به هیچ از دست ندهیم و بدون اطلاع از پشت پرده ی برخی جریان ها در فضای ، تیشه به ریشه ی اعتقادات و اصالتمان نزنیم.
    سوادکوهی در خاتمه با اشاره به غربت دین در عصر حاضر با جمله ای الهامی از محدث خبیر شیعه، مرحوم علامه سید محمد باقر موحد ابطحی قدس سره غربت امام زمان ارواحنافداه را غربت دین و مذهب دانست و اظهار داشت : آن عالم ربانی همواره تاکید داشتند و با اشک و آه، فریاد می زدند: «امام زمان ارواحنافداه مظلومند، بیایید برای غربت آن امام مظلوم کاری کنید». و فضای مجازی یکی از راه های زدودن غربت از خورشید عالم تاب امام زمان ارواحنافداه است.