تأکید موفق ترین پایگاه مقاومت سپاه کربلای مازندران بر اهمیت ولایت فقیه و فرهنگ شهادت

    پایگاه مقاومت بسیج المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف حوزه امام علی علیه السلام ناحیه سوادکوه، در روز عاشورای حسینی، و پس از اجتماع عظیم عاشورائیان در مقرّ این پایگاه تشکیل جلسه داد.
    به گزارش شلمچه نیوز، این جلسه ی فوق العاده که با حضور اعضای فعال پایگاه و چهره های علمی و فرهنگی منطقه از جمله محقق بسیجی و نویسنده جوان شیعه، حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمّد امیری سوادکوهی و همچنین فرمانده های مقاومت و رؤسای فرهنگی بسیج از جمله برادر بسیجی حاج محمد رزاقی و برادر بسیجی حاج سعید رضایی برگزار شد، مسائل مهم منطقه، اهمیت مقوله مهم ولایت فقیه و فرهنگ شهادت طلبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
    در این جلسه، اعضای پایگاه به بیان گزارشی مبسوط از فعالیت های انجام شده توسط پایگاه المهدی پرداختند و از برگزاری مستمرّ یادواره شهدای منطقه قادیکلای بزرگ سوادکوه خبر دادند.
    برادر حاج محمد رزاقی فرمانده نمونه ی پایگاه های مقاومت سپاه کربلا، در ابتدا از اهمیت جایگاه بسیج و دفاع جانانه آن از انقلاب و رهبری سخن به میان آورد و بر تأثیرگذاری این نهاد مردمی در جوامع اسلامی تأکید کرد.
    وی افزود: جوانان منطقه همواره در مراسمات و جلسات مربوط به پایگاه شرکت و در قسمت های مختلف آن مشغول به فعالیت های فرهنگی می باشند.
    وی تأکید کرد تا آخرین نفس در مسیر شهدا و امام شهدا و نائبش ایستاده ایم.
    در ادامه این جلسه، برادر حاج سعید رضایی، از اعضای فعال پایگاه و برادرِ شهید رضایی با بیان اهمیت مقوله ی مهم شهید و شهادت ، بر فرهنگ سازی یکپارچه ی جامعه در این امر مقدس تأکید کرد و ماه محرم را ماه تجدید میثاق با شهدا و رهبری دانست.
    زنده نگه داشتن یاد شهدا
    سپس حجت الاسلام امیری سوادکوهی در سخنانی ضمن تجلیل از مقام والای شهدای انقلاب، آنان را ایثارگران و جان برکفانی دانست که برای دفاع از دین و آیین و مرز و بومِ خود ، بهترین داشته ی خود را که جان بود تقدیم نمودند.
    حجت الاسلام امیری سوادکوهی یاد و زنده نگه داشتن شهدا را سبب آرامش و امنیت جامعه دانستند و افزودند:
    شهدای ما دنباله روی راه امامی بودند که در جریان واقعه جانسوز عاشورا جان خود را برای ولایت و انسانیت فدا کرده و آشکارا در مقابل طاغوت عصر ایستادند.
    حجت الاسلام امیری سوادکوهی در ادامه با تأکید بر تبعیت بی قید و بند اقشار مختلف جامعه از ولایت فقیه زمان، افزود: دشمنان نظام و انقلاب همواره بر حذف اصل ولایت فقیه از قانون اساسی کشورمان تأکید داشتند و پس از سال ها نیز متأسفانه شاهد آن بودیم که در عاشورای ۸۸، برخی معاندان با اسلام و قرآن و بعضی از فریب خوردگان، فریاد مرگ بر اصل ولایت فقیه سر داده بودند و خواسته یا ناخواسته در مقابل ولی الله الاعظم حضرت حجّت بن الحسن العسکری ارواحنافداه صف آرایی نمودند و با آتش زدنِ خیمه های حسینی، خود را در اردوگاه عمر سعد قرار دادند.
    گفتنی است که نماز باشکوه روز عاشورا نیز در حسینیه مرکزی قادیکلای سوادکوه و با حضور اعضای پایگاه المهدی و به امامت حجت الاسلام امیری سوادکوهی برگزار شد.
    شایان ذکر است پایگاه المهدی زیراب سوادکوه بعنوان موفق ترین پایگاه مقاومت در سطح پایگاه های سپاه در جشنواره ی استانی مالک اشتر سپاه کربلا معرفی شد که در مراسمی از جانب سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای استان مازندران مورد تقدیر قرار گرفت.
    ولایت فقیه، معیار در انتخابات
    همچنین حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد امیری سوادکوهی در سخنانی در جمع جوانان فرهیخته استان ، ولایت فقیه را معیار مناسب و راه صحیح برای تصمیم گیری ها و مواضع سیاسی و انتخاباتی دانست.
    به گزارش شلمچه نیوز، این محقق جوان، با تأکید بر اهمیت مسأله ی انتخابات و انتخاب اصلح ، یکی از معیارها و شاخصه های مهم در انتخابات را تبعیت و ولایت پذیری کاندیدها از مقام شامخ ولایت فقیه دانست و افزود: ولایت فقیه اصل الاصولی برای همه نسل ها و دوران هاست و شخصی که امروز در کشور قائمه است و نظام اسلامی را حفظ می کند مقام معظم رهبری است و می بایست همه مردم با سلایق مختلف از دستورات ایشان تبعیت نموده و در مسیر رهبری عزیز حرکت کنند.
    سوادکوهی ضمن هشدار بر مراقبت جوانان از برخی حلقه های سیاسی و انتخاباتی در کوچه پس کوچه های شهرهای مازندران، هرگونه تضعیف نظام اسلامی و مقوله ی مهم ولایت فقیه توسط کاندید ها را از خطوط قرمز این جلسات دانست و بر مقابله ی جوانان از برخی سخنان شبهه ناک بر علیه نظام اسلامی تأکید کرد.
    وی افزود برخی کاندیدهای احتمالی در برخی جلسات، خود را دایه ی مهربانتر از مادر جلوه داده و برای نشان دادن چهره ی کاذب خویش، نظام اسلامی را در جلسات زود هنگام انتخاباتی خویش زیر سؤال می برند تا آنکه بتوانند خود را دلسوز و امین، و مردم را پلی برای رسیدن به اغراض سیاسی خود قرار دهند.امیری سوادکوهی افزود: معاندان می باید ملتفت باشند که دیار عالم خیز و شهید پرور مازندران همواره دژ مستحکم دفاع از ولایت و نظام اسلامی بوده و خواهد بود.
    حجت الاسلام امیری سوادکوهی در خاتمه خطاب به جوانان فرهیخته ی مازندران تأکید کرد: یقینا جوانان ارزشمند و غیور ایران زمین در انتخاب خود، معیار را تبعیت از مقام عظمای ولایت و مرجعیت دانسته ، چرا که رهبری عزیز دغدغه اش کمک به محرومان و ایجاد اشتغال جوانان و مبارزه با مفاسد اقتصادی است و کسی که در مسیر اندیشه های ایشان حرکت کند، می تواند گامی مؤثر در راه اصلاح و درمان جامعه ی بیمار خود بردارد.