امیری سوادکوهی در گفتگو با فارس : وهابی‌ها قصد تقویت اسلام آمریکایی را دارند

    حجت‌الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی مؤلف کتاب اتمام حجت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به کشتار علما و نسل‌کشی شیعیان در جهان، اظهار داشت:
    سکوت تأمل برانگیز نهادها و رسانه‌های مدعی در کشورهای اروپایی، آمریکایی، عربی و مراکز علمی آنان حقیقتاً جای تاسف دارد.
    وی با بیان اینکه امروز اسلام دوران غربت و تنهایی خود را سپری می‌کند و سلفی‌ها و فتواهای ننگین مفتی‌های وهابی هدفی جز تخریب چهره نورانی اسلام ندارند، افزود: فجایع چند ماهه، هویت پوشالی مدعیان را آشکار کرده است.
    مؤلف کتاب اتمام حجت ، وهابیت را دنباله‌روهای مکتب معاویه و اهل سقیفه توصیف و خاطرنشان کرد:
    ذبح آشکار شیعیان تنها به جرم محبت رسول خدا صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام و افتخار آنان به مثله کردن و قطعه‌قطعه کردن شیعیان بی‌جان در عراق و سوریه و پاراچنار و شهادت مظلومانه رهبر شیعیان مصر بیانگر اوج مظلومیت و غربت شیعیان در جهان است.
    سوادکوهی با تاکید بر اینکه اسلام وهابیت، اسلام سقیفه‌سازان است و آنان منطقی جز حیله، مکر و نفاق ندارند، یادآوری کرد: اهل سقیفه همان کسانی هستند که در خانه وحی را به آتش کشیدند و حضرت فاطمه زهراء را به شهادت رساندند.
    سوادکوهی با دردآور توصیف‌کردن سکوت مدعیان حقوق بشر در جهان و پناهگاه بودن آن کشورها برای فرقه‌های وهابی‌ها و مفتی‌های شهوت‌ران، افزود: آل سعود و آل خلیفه و طالبان قصد تضعیف حقیقت اسلام و قرآن و عترت و اصل انسانیت و تقویت اسلام آمریکایی هستند.