اسلام حقیقی را به واتیکان و  پاپ معرفی خواهیم کرد

    به گزارش شلمچه نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمّد امیری سوادکوهی در مصاحبه با خبرنگار ما در حاشیه ی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با اشاره به عدم آگاهی و شناخت برخی بزرگان و رهبران ادیان ابراهیمی با اسلام حقیقی ، به سفر آتیه ی خود به واتیکان اشاره کرد و گفت: می بایست منطق و محتوای حقیقت اسلام که بر مبنای صحیح قرآن و عترت می باشد را  به جهان بشریت عرضه نمود و آنان را با اسلام حقیقی در انجیل و سایر کتب آسمانی آشنا کرد؛ از اینرو در چشم انداز سفرهای علمی ـ تحقیقی و  تبلیغی مان ، سفر به واتیکان را مَدّ  نظر گرفته ایم تا بتوانیم با عرضه ی حقیقت دین ، معرفی عترت و اهدای «کتاب اتمام حجّت»  به جناب پاپ ، که سالهای گذشته آنرا تألیف نموده ام و اخیراً نیز به زبان انگلیسی ترجمه شده است ، جامعه ی علمی مسیحیت را به کمال و فطرت خود نزدیک نموده و حقیقت را به آنان عرضه بداریم .
    امیری سوادکوهی با بیان این مطلب که در تألیفات خود نکات ظریفی از حقیقت اسلام در انجیل را ثبت نموده ام گفت: اسناد مهم و مستدلی از کتابهای مورد تأیید و وثوق مسیحیت جمع آوری نمودم که همه ی آن را به واتیکان تقدیم خواهم کرد.
    وی در ادامه مقوله ی نگران کننده ی اسلام هراسی را یکی از آفت های مهم و  ضعف رسانه ی تبلیغ در جهان اسلام دانست و افزود: حقیقت آن است که عمده ی جریان های علمی شیعی از وظیفه اصلی خود در  ابلاغ رسالت نبوی و نشر معارف و ولایت علوی غافل وا مانده و به حاشیه رانده شده اند و از حقیقتِ تکلیف خویش که معرفی اسلام حقیقی می باشد جای مانده اند.
    سوادکوهی در ادامه با اشاره به جان برکفان مدافع حرم و نیروهای مخلص سپاه و بسیج، آنان را مدافعان حقیقی حریم انسانیت خواند و افزود: این لاله های گلگونی که جوانی خود را فدای دفاع از حریم آل الله می کنند، در واقع در پی مقابله ی با مبلغان منفور اسلام معاویه ای یعنی داعش خونخوار هستند که بتوانند زمین را از لوث وجودی آنان پاک و از حریم انسانیت دفاع کنند.
    مؤلف کتاب اتمام حجت تأکید کرد: وظیفه علما و نخبگان و چهره های علمی کشور در این امر خطیر بسیار مهم و حیاتی است و می بایست با معرفی اسلام حقیقی، توطئه ی اسلام آمریکایی و معاویه ای را بر ملا کرد.
    وی در خاتمه با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراها ضمن تأکید بر پر شور برگزار نمودن انتخابات و به رخ کشیدن صلابت انقلاب اسلامی در مقابل ابر قدرت های پوشالی دنیای غرب، نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای شهر را به تقوای الهی و تبعیت بی قید و شرط از مقام شامخ ولایت فقیه دعوت کرد .
    این محقق جوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری راجع به تبعیت از قانون اساسی در نظام اسلامی، هرگونه خودسری و تحریف و تقسیر به رأی نمودن آنان را، خروج از مُرّ قانون و مخالف با اساس دغدغه های ولی فقیه زمان دانست.
    وی یکی از معیارها و شاخصه های مهم در انتخابات را  تبعیت و ولایت پذیری کاندیدها از مقام شامخ ولایت فقیه دانست و افزود: ولایت فقیه اصل الاصولی برای همه نسل ها و دوران هاست و شخصی که امروز در کشور قائمه است و نظام اسلامی را حفظ می کند مقام معظم رهبری است و می بایست همه مردم با سلایق مختلف از دستورات ایشان تبعیت نموده و در مسیر رهبری عزیز حرکت کنند.
    سوادکوهی تأکید کرد: یقیناً جوانان ارزشمند و غیور ما در انتخاب خود، معیار را تبعیت از مقام عظمای ولایت و مرجعیت دانسته ، چرا که رهبری عزیز دغدغه اش کمک به محرومان و ایجاد اشتغال جوانان و مبارزه با مفاسد اقتصادی است و کسی که در مسیر اندیشه های ایشان حرکت کند، می تواند گامی مؤثر در راه اصلاح و درمان جامعه ی بیمار خود بردارد.