از پیکره ی بی جان بهائیت تنها  تکه استخوانی پوسیده باقی مانده است

    حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی ، در مصاحبه ای با خبرنگار شلمچه نیوز در شهر مقدس قم،  بزرگان فرقه ی منحرف و استعماری و اسرائیلی بهائیت را به مناظره ی علمی و منطقی دعوت کرد.
    این نویسنده جوان که بارها با بزرگان وهابیت و صوفیه و غیره به مناظره علمی پرداخته در حاشیه کنفرانس جهانی دکترین مهدویت در شهر مقدس قم  با تشریح این مطلب مهم از سران اسرائیلی بهائیت خواست که همزمان با ولادت موعود امم حضرت مهدی موعود ارواحنافداه به مناظره ی با وی بر آیند تا تاریخ بر این امر مهم قضاوت نماید.
    امیری سوادکوهی ؛  بهائیت را منفورترین فرقه ی انحرافی در طول تاریخ بشریت معرفی نموده و افزود: آنانی که می خواهند با خبرسازی ارتباط با این فرقه ی ضاله خودی نشان دهند می بایست بدانند که تحرک و آمد و رفت در میان این فرقه ی پوشالی همانند دست و پا زدن در لجنزار متعفنی است که هیچ راه نجات و آرامش برای آنان نیست و تنها بوی تعفن آن جامعه اسلامی را می آزارد.
    نویسنده کتاب اتمام حجت در بخشی از این مصاحبه تأکید کرد اگر چه از پیکره ی بی جان بهائیت تنها  تکه استخوانی پوسیده باقی مانده است که آن هم در دهان ولگرد غاصبی چون اسرائیل خونخوار است ،ولی جامعه ی شیعه حاضر است با هر کسی که خود را بزرگ و عالم و مدافع بهائیت می پندارد مناظره کند و اینجانب برای این امر  بسیار مشتاق و کاملاً علاقمندم.
    سوادکوهی در خاتمه جوانان ایران زمین را به منویات و سخنان مقام معظم رهبری دعوت کرد و راه نجات امت را تبعیت از مقام شامخ ولایت فقیه دانست که حقیقتاً تا به امروز ضامن بقای دین و آیین اسلام بوده است.