فرار نورعلی تابنده از مناظره علمی + فیلم

    قطب فرقه انحرافی صوفیه گنابادی به جای پاسخ‌گویی با توهین بی شرمانه از پاسخگویی به حجت الاسلام و المسلمین امیری سواکوهی، از مناظره با وی فرار کرد!
    در پی دعوت حجت الاسلام و المسلمین شیخ “محمّد امیری سوادکوهی” از “نورعلی تابنده” قطب فرقه دراویش صوفیه گنابادیه به بازگشت به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و پیروی از آنان و همچنین دعوت به توبه بخاطر اهانت او به ساحت مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها، “نورعلی تابنده” طی سخنانی غیر علمی و توهین آمیز، اهانت های متعددی به (نویسنده این دعوت نامه ی علمی) یعنی حجت الاسلام و المسلمین امیری سوادکوهی روا داشت و با ابراز این مطلب که “شأن من بالاتر از آن است که کسی مرا به هدایت دعوت کند”، توهین بی شرمانه خود به ساحت مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها را بزرگ ترین کشف علمی زندگانی خود نامید.وی در ادامه افزود: یک کسی من را دعوت به مناظره کرده و گفته که بیایید از توهین به حضرت زهرا سلام الله علیها توبه کنید. بدانید او سواد کافی برای مناظره با من را ندارد.
    “نورعلی تابنده” که این سخنان را در جمع مریدان و پیروان خود ایراد نموده بود، با بیان این مطلبِ غیر آکادامیک که نویسنده این دعوت نامه قابلیت مناظره با من را ندارد، مورد تشویق شدید مریدانش قرار گرفت و افزود: هر کسی صد سال دیگر کتاب یا نوشته من را ببیند می گوید کشف مهمی کرده ام! به خصوص حالا که آثار؛ اعم از نوشته و غیر نوشته وسایل طولانی بودنش وجود دارد. این همه انحرافات که ما خودمان در تاریخ اسلام می‌بینیم و متأسفانه این توسلِ به انحرافات در همه‌ی رشته‌ها و در همه‌ی اشخاص دیده می‌شود. اخباری که ممکن است موجب گمراهی شیعه‌ ای بشود، هست. انحراف، همین امر موجب می‌شود که حقیقت بر مردم مکشوف نشود. یکی از جهات ولایت هم که می‌گوییم، یعنی دعوت به ولایت، دعوت به بیعت ولوی نه اینکه ولایتی که مثل نقل نبات، نه! آن ولایت واقعی، باید هرکس خودش برود تحقیق کند.
    وی با اهانت مجدد و کنایه آمیز به حجت الاسلام و المسلمین امیری سوادکوهی گفت: انشاءالله خداوند ما را از شرّ این شیطان زاده‌هایی که در ذهن ما! هستند نجات بدهد و به ما هم نیروی تشخیص بدهد.
    قطب فرقه انحرافی صوفیه گنابادی در ادامه خود را میکروسکپی دقیق و بدون اشتباه معرفی کرد و افزود: ما میکروب را نمی‌بینیم ولی میکروب در خیلی چیزها وجود دارد، که اگر به بدن ما بیاید بکلی ما را نابود می‌کند، ولی آن میکروسکپ که اشتباه نمی‌کند، می‌بیند! ان‌شاءالله خداوند به دیده‌ی ما قدرت میکروسکپی بدهد که همه چیز را ببینیم.
    شایان ذکر است مدتی پیش، “نورعلی تابنده” بعد از آنکه مکررا به مقام حضرت زهرای شهیده سلام الله علیها توهین کرد بیان کرد: شهادت مقام بالایی است و شامل حضرت زهرا نمی شود و با گفتن شهادت حضرت زهرا مقام شهید را بی ارزش می کنید حضرت زهرا سلام الله علیها رحلت کرده است.