مراسم باشکوه ولیمه حسینی با حضور علما و مردم ولایی+فیلم و عکس

    به گزارش شلمچه نیوز،حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد امیری سوادکوهی ، در مراسم جشن ولیمه ی زیارت حسینی و پیوند مهدویِ خود که در حسینیه مرکزی سوادکوه برگزار شد، امام حسین علیه السلام را پناهگاه عالم معرفی کرد و افزود: چه زیباست که زوج های جوان زندگی مشترک خود را با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام آغاز نمایند.در این محفل که حضرت آیت الله العظمی نظری خادم الشریعه، بنیانگذار دهه غدیر و زعیم حوزه علمیه مازندران ، حضرت آیت الله حاج سید حسین موحد ابطحی از علما و دانشمندان برجسته ی اصفهان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر میرلوحی داماد معظم مرحوم آیت الله مهدوی کنی و مدیر دانشگاه امام صادق علیه السلام تهران و  نوادگان برومند و فرهیخته ی مرجع عظیم الشأن شیعه مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی قدس سره و شخصیت های فرهیخته ی سیاسی و علمی نیز حضور داشتند، این محقق جوان با اشاره به خاطره ای از استاد گرانقدرش مرحوم علامه ایازی مازندرانی، امام حسین را ملجاء و پناهگاه جهانیان معرفی و گفت: استاد ما، مرحوم آیت الله العظمی حاج شیخ ابوالحسن ایازی مازندرانی رضوان الله تعالی علیه می فرمودند: روزی یکی از مسئولین با من تماس گرفتند که جناب امیر سپهبد صیاد شیرازی به مازندران آمده اند و بسیار تمایل دارند که با شما ملاقاتی داشته باشند. به او گفتم مانعی نیست، می توانید تشریف بیاورید، ولی در جریان باشید که ما اینجا حفاظ و پناهگاهی که شما تصورش را می کنید نداریم!؛ (آن زمان هایی بود که بخاطر جنگ پناهگاه می ساختند)، مسئول مربوطه گفت: امور امنیتی مربوط به ماست و مشکلی نیست و ان شاءالله خدمت می رسیم. خلاصه پس از ساعاتی آمدند و در حسینیه ی ما نشستند. من که وارد حسینیه شدم دیدم صیاد شیرازی گوشه ای نشسته است…؛ به طرف او رفتم و دست صیاد را گرفتم و به او گفتم بیایید برویم پناهگاه!  او خیال کرد آن‌جا پناهگاه درست کردیم! آهسته آهسته او را پهلوی منبر آوردم و به او گفتم:  “پای این منبر پناهگاه ما است“.
    وی تأکید کرد بسیار زیبا و بجاست که زوج های جوان در قالب کاروان های دانشجویی و غیره، زندگی خود را با زیارت حسینی آغاز نموده و مسئولین ذیربط به یاری این طرح جامع و معنوی بشتابند…؛ چرا که امام حسین علیه السلام پناهگاهی برای تمامی اقشار جامعه، خصوصاً جوانان است.
    در این محفل که مداح با اخلاص اهل بیت عصمت علیهم السلام حاج امید رمضان نژاد و حجت الاسلام حاج شیخ عبدالحسین نظری خادم الشریعه نیز مدیحه سرایی نمودند، متن پیام تبریک بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلا قرائت شد.
    اختتامیه ی این محفل نیز با تقدیر جناب آقای محمدی از نویسندگان بزرگ شیراز  از این محقق بوده که به نمایندگی از مردم اقلید امام زمان ارواحنافداه از تألیف کتاب نفیس در شعاع جانان که نزدیک به هزار صفحه است تقدیر و تشکر نمودند.